Informatie over verwijzingen
Publicatiedatum: 30-06-2025
Publicatiedatum: 30-06-2025
Publicatiedatum: 12-05-2025
Sinds najaar 2023 heeft huisartsenpraktijk van Kessel een Patiëntenraad (cliëntenraad). Het doel van de patiëntenraad is dat wij onze praktijk continu willen blijven verbeteren ten gunste van de best mogelijke kwalitatieve zorg aan u als patiënt. Om dit doel te bereiken, laten we patiënten van onze praktijk actief meedenken, om zodoende m.b.v. de ervaringen en…
Lees verder over 'Patiëntenraad van huisartsenpraktijk Van Kessel'Publicatiedatum: 24-04-2025
Sinds 22 april jl. zijn er renovatiewerkzaamheden gestart van de Kroostweg. Tijdens deze werkzaamheden zijn we wisselend alleen via de Oirschotlaan óf alleen via de Griftlaan bereikbaar. De praktijk blijft dus wel bereikbaar! Vanaf 10 juni 7.00 uur starten de werkzaamheden in fase 2. Dit houd in dat wij niet via de Oirschotlaan bereikbaar zijn.…
Lees verder over 'De praktijk blijft bereikbaar tijdens renovatiewerkzaamheden aan de Kroostweg!'Publicatiedatum: 17-02-2025
Publicatiedatum: 13-01-2025
Binnen onze praktijk is er veel aandacht voor preventie en leefstijl. De huisartsen en Praktijkondersteuners Somatiek gaan hier graag over in gesprek met u! Wanneer een gesprek over leefstijl? Een gesprek over leefstijl zal in de volgende situaties gestart kunnen worden: Bij leefstijlvragen vanuit u, de patiënt, zelf. Bij een nieuwe klacht of aandoening waarbij…
Lees verder over 'Aandacht voor uw Leefstijl !'Publicatiedatum: 05-12-2024
Medicatie die u chronisch gebruikt en dagelijks in een vaste hoeveelheid inneemt, wordt voortaan in de herhaalservice (HHS) van de apotheek gezet. Deze medicijnen worden dan automatisch elke 3 maanden voor u besteld en klaargezet door de apotheek. U ontvangt van de apotheek een SMS of email-bericht, zodra de medicijnen weer voor u klaarliggen. Oók…
Lees verder over 'Niet voor al uw medicijnen is een herhaalrecept nodig!'Publicatiedatum: 24-10-2024
Via de ‘link Van aanvraag tot uitslag’ krijgt u uitleg over het verloop van aanvullende onderzoeken (bijv. bloedprikken, echo, röntgenfoto). Met betrekking tot uitslagen van onderzoeken (bijv. bloed- en echo-uitslagen) bent u zelf verantwoordelijk om in de gaten te houden of de uitslag al binnen is. De uitslagen zijn voor u te vinden via uw patientenportaal…
Lees verder over 'Hoe ontvangt u de uitslag van een onderzoek?'Publicatiedatum: 04-07-2024
Nu er uit onderzoek is gebleken dat er in één vape meer giftige stoffen én verslavende nicotine zit dan in een heel pakje sigaretten… Eén op de vijf jongeren vapet, maar ook volwassenen vinden het een ‘goede en lekkere’ vervanging van de gewone sigaret. Dat het niet gezond is, blijkt wel uit wát er is…
Lees verder over 'Vraag jezelf eens af, ‘Wil ik nog wel VAPEN?'Publicatiedatum: 25-03-2024
Iedereen heeft een verplicht eigen risico van € 385,-. Onderstaande zorg valt níet onder 't eigen risico en hiervoor krijgt u dus géén rekening van uw zorgverzekeraar. * zorg door de huisarts * verloskundige zorg en kraamzorg * artikelen in bruikleen * de griepprik voor mensen met een risico * gratis bevolkingsonderzoeken (bijvoorbeeld naar borstkanker)…
Lees verder over 'Wat valt er wél en wat níet onder uw eigen risico?'Publicatiedatum: 25-03-2024
Wij hebben ervoor gekozen om als praktijk van 8.00- 17.00 uur telefonisch bereikbaar te zijn voor u als patiënt. Tijdens vergaderingen met het team, wordt u doorverbonden met de Digitale Assistent. Hierbij krijgt u een tijd doorgegeven dat u wordt teruggebeld. Spoedvragen worden wel direct doorverbonden naar de praktijk en u wordt dan gelijk geholpen…
Lees verder over 'Altijd bereikbaar, ook tijdens vergaderingen.'